lauantai 12. syyskuuta 2015

Henkilökohtaiset oppimistavoitteet

Minun henkilökohtaiset tavoitteeni:

1. Puhelimessa asioiminen ja muut sosiaaliset tilanteet vieraitten kanssa
2. Muiden johtaminen ja kannustaminen
3. Ahkeraa työskentelyä koko ajan, laiskottelun lopettaminen


Kahden viikon aikana olen puhunut paljon puhelimessa ja lähettänyt kymmeniä sähköposteja. Puhelimen kautta olen puhunut mm. Steissin nuoriso-ohjaajien kanssa.
 Olen neuvotellut sähköpostitse/viesteillä myös Niko Säkkisen (stunt-motoristi), Ainon (laulaja), Jonten (graffitipajan ohjaaja) ja yhteistyökumppanien kanssa. Olen puhunut myös kasvotusten edellä mainittujen henkilöiden kanssa.
 Olimme tiimini kanssa etsimässä yhteistyökumppaneita Salon Plazalla; kiertelimme liikkeissä, annoimme A4 paperit, joissa luki Dare-tapahtumasta ja ehtotus yhteistyökumppanuudesta.
 Olin mukana myös kauppareissulla, kun kävimme ostamassa katuliidut, maalaustarvikkeita ja t-paidat. Esitin asiani myyjille ja huolehdin kuiteista.




Olen tiimini johtaja, ja yksi kolmesta koko tapahtuman johtajista. Muiden johtaminen on välillä ollut hankalaa/turhauttavaa,koska on helpompaa vastaanottaa tehtäviä kuin keksiä niitä itse. Sen lisäksi on tuntunut, että minulla on todella suuri vastuu tämän tapahtuman järjestämisestä. Muiden johtaminen helpottui, kun suunnittelin työnjaon ja työtehtävät tarkkaan. Tiimini jäsenet työskentelivät nopeammin, kun tehtävä oli tarkka ja työnjako tasapuolinen. Kun annoin muille vastuuta, oma taakkani keveni. Itse olen hoitanut Steissin asioita, puhunut puhelimessa ja lähettänyt sähköpostia esiintyjille, sekä auttanut ja johtanut muita. Olen pitänyt kirjaa poissaoloista/myöhästymisistä ja yrittänyt antaa rakentavaa palautetta. 

Olen saavuttanut tavoitteeni hyvin, tosin pienien ponnistelujen kautta. Johtajana oleminen on ollut hyvää harjoitusta ja ihan kiva kokemus. Koska vastuuni tapahtumasta ja muiden työskentelystä on melko suuri, oma laiskutteluni on jäänyt todella vähälle. Voin valehtelematta sanoa tehneeni ahkerasti töitä. (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti